fredag 16 oktober 2009

Fredag!!!

Man kan inte annat än att vara glad när det är fredag=) Men jag känner mig mest stressad. Hatar när inte jag har kontroll på allt. Vill kunna påverka allt så jag stressar upp mig i onödan. Men ska snart åka till jobbet och förbereda kvällen. Hoffman circus kommer till Östhammar ikväll, hoppas på mycket folk men det tror jag det blir. Daniel har match mot Östervåla, jag har tippat 3-3 men tror Gimo kommer vinna, det har inte gått så bra för östervåla i år.
Idag tänker jag extra på min älskling. Idag för 6 månader sedan så bestämda han sig för att göra allt för sin familj som han älskar mest och det är VI. Den som träffar Daniel idag förstår nog inte vilken människa han har blivit. Han är verkligen en helt annan människa och man ser att han mår bättre än på länge=) Å vad jag älskar han!! Det här måste kallas kärlek!!!
Puss vi är så stolta över dig, vi älskar dig så mycket Daniel! Du är bara våran och kommer alltid att vara. KRAM Camilla, Philip & Fabian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar