lördag 17 oktober 2009


Sitter och ser på Idol från igår, alltså Daniel och Eddie har så lika miner när dom sjunger=) Haha tänk om det var minerna dom gick på då hade jag haft Idol 2010 hemma hos mig!
Idag är det regn hos mig, så vi ska bara sitta framför tv tills det är dags att servera PRO sen bär det av till Östhammar för både mig och Daniel=) Vi ska jobba med varandra hela dagen, kul kul att ändå få vara med varandra.

Gimo vann med 13-2 igår bra bra! Jag följde matchen på datorn från jobbet, sen kom vår allas eltejp till bowlan.

-Tjena Camilla jag kör ikväll.

-Ja el hur! Var du uppe på hockeyn??

-Ja fy fan, Gimo vann med 9-3

- Dom vann ju med 13-2

- Men va fan jag såg ju bara sista perioden!!

Hahaha om man ser sista perioden så brukar man ju iaf få med sig slutresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar