torsdag 8 oktober 2009

Torsdag!

Kom precis hem från ÖF, Fabian ska få en guldstjärna idag, han var snäll mot ALLA barnen. Så nu är vi säkert välkomna flera gånger. Det är bra att han sköter sig ibland iaf=) Vi el jag har städdag här hemma, det är Daniel som städat sista två veckorna, jag har knappt plocka i och ur diskmaskin. Men idag känner jag för att det verkligen ska bli rent överallt här hemma, men jag "glömde" sätta igång diskmaskin i morse även tvättmaskin, så då är det lika bra att dom blir färdiga innan jag sätter igång. Hahaha kommer sluta med att jag sitter framför FB tills Fabian vaknar, då måste jag leka med han, sen ska jag hämta Fille hos en kompis, sen är det middag och till slut sängen. Känner mig alldeles för bra. Nej jag ska bevisa att jag har större makt än dammråttorna, dom ska inte få bo kvar hemma hos mig längre=) Men bara ett litet tag framför datorn sen växel 5 i och gasa!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar