onsdag 28 oktober 2009

Nu sitter jag här ska strax åka iväg och jobba lite. Fabian har över 40 i feber och sovit som en kratta hela natten, så även jag. Men varför ska man känna att det är jobbigt att åka iväg när barnen är sjuka? Hos oss är det oftas jag som har varit hemma när barnen är sjuka, man gör allt på rutin tex ta febern, ger alvedon i rumpan mm Jag litar på Daniel till 100 % men inte när det gäller storpiller. Igår var han tvungen att visa mig hur man gör, så jag vet att han fixar det. Men han tycker det är skitäckligt. Han vill inte peta i Fabbes rumpa men idag måste han. Jag tycker kanske inte heller det är den trevligaste saken, men hellre ett piggt barn en ett barn som ligger och yrar. Det kommer gå bra, jag får bara inte tänka på det. Allt blir bra tills slut ändå, men kanske inte precis som jag gör det. Hoppas ni får en bra dag.
Jo Gimo förlora igår igen, ledde med 3-0 sen förlora dom med 3-4. Jag förstår varför jag inte spelar hockey, hade blivit galen därför är det bättre som jag att bara titta. Daniel fråga mig hockeyexperten vad jag tyckte om matchen. mmm känns inte som jag ska uttala mig, men det jag sa tyckte han oxå stämde. Fan kanske skulle bli en hckeyexpert ändå. Men en sak är säker, man har egentligen ingen jävla rätt att klaga när man inte spelar själv. Tror Gimo hade legat i div 10 om jag varit med på isen, så det är nog bättre att man är en soffpotatis och bara tittar och inte klagar. El vad tror ni.??''
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar