måndag 5 oktober 2009

Vem är det som försöker vara så rolig???

Nu är jag arg irriterad och tycker vissa människor är så fruktansvärt omogna. I fredags damp det ner DAMERNAS Värld i brevlådan. Idag öppnade jag tidningen som låg i plast, där var det ett inbetalningskort med och det stod tack att du valt tacka ja till vårt kampanjerbjudande. Allt stod i Daniels namn och när fan vart Daniel intresserad av DAMERNAS Värld??? Ok att han bukar läsa SE & HÖR och kanske börjat vara lite mer femi men så långt har det inte gått än så jag kommit på han med DAMERNAS Värld. Ringde iaf till tidningen och undrade varför vi fått den? Jo Daniel hade beställt den på någon sida på nätet som han själv inte visste vad det var för sida. Slutsatsen!! Det är någon el några roliga människor som har beställt i Daniels namn, hur fan kan man vara så omogen, lika med kallingar som kom hem till MIG för någon vecka sen, ok att jag brukar glida runt med Daniels kallingar för att det är skönt men inte brukar jag köpa det till mig. Dessutom inte för 159kr. Men nu har jag iaf ringt så vi slipper betala..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar