torsdag 1 oktober 2009

Myskväll!

Jag jobbar fredag & lördag kväll så jag och ungarna har myskväll med chips & dipp samt lite ost & kex. Philip väntar på Daniel för han vill att alla ska ha myskväll, själv hoppas jag dom har extra lång träning el får för sig att spela tv-spel. Jag vill se IDOL och inte hockey denna kväll. Modo- Brynäs, fattar inte varför Daniel ska se den, han håller ju inte på något av lagen, men tror det bara är för att han ska visa makt här hemma. Men ikväll kommer han INTE lyckas. Ska gömma dosan innan han kommer hem. Så d så!!
Ha en bra kväll!
KRAM!

1 kommentar:

  1. Trevlig helg och jag kan meddela om att du inte är ensam om att jobba hela helgen, det gör jag också. Ledig först söndag 11 oktober. Då ska jag sova lääääääänge... =)

    Ha det gott!

    SvaraRadera