fredag 9 oktober 2009

Vi ska INTE flytta till Rimbo just nu.. Vissa stunder är livet mer jobbigt än andra stunder. Jag hade en tung period för ett tag sen, då jag ville hem till mamma. men det är pga barnvakten många gånger. Allt hade blivit så mycket lättare om vi hade haft mina föräldrar nära när Daniel spelar hockey och jag jobbar som jag gör. Jag råkade skriva på FB när jag var som mest nere och trött att jag ville att Rimbo skulle ge ett bra kontrakt till Daniel som han inte kunde tacka nej till.. Men vad händer?? Min mamma blir terrad av sin kompis som frågar om vi ska flytta tillbaka till Rimbo.. Hallå hur fan ska min mamma veta allt?? Jag är en egen person som kan svara själv på frågor. Jag började prata som alla andra när jag var liten, jag vet hur man svarar på en fråga. Så fråga mig och inte mammas kompis som i sin tur frågar mamma!!! Blir så trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar