lördag 31 oktober 2009

Hemma en snabbis..

Vi åkte till Rimbo igår, sov hos mina föräldrar i natt, kom hem idag och nu är det jobb. Fabian har fått blåsor plus massa annat skit i hela munnen. Ungarna är kvar i Rimbo, när jag pratade med mamma så hade Fabian inte ätit något, inte så konstigt om man ser ut så i munnen. Ni kanske undrar hur vi kan lämna en sjuk Fabian till några andra. Det finns tre människor jag skulle lämna han till, hur sjuk han än var och det är mamma, hans gudmor Gunilla och Jerran. Jag vet att mina barn är så trygga med dom och jag är oxå trygg med dom så utan problem kan jag lämna barna dit. Jag är inte som andra så är det bara.
Matchen igår slutade iaf 4-4 i unt stod det att det var ett rättvis resultat, jag tänker inte uttala mig. Det fanns fyra som jag tyckte var bäst under matchen och det var min pappa i utvisningsbåset, min bror som dommare och mina söner, ena med munproblem och gnällde ändå inte och Fille för han skötte sig hela matchen=) Ja då vet ni!!
Jo jag trodde jag hade sett Daniel arg, men igår så såg jag han verkligen arg, ska aldrig bli osams med han efter det jag hörde igår. Om den människan hade varit här så hade Daniel suttit häcktad för mord idag det kan jag lova. Nej hoppas ni får en bra kväll och lägger en extra tanke på dom som lämnat oss. Det ska vi göra. Både morfar och farfar och Daniels mormor ska få en extra tanke av mig denna kväll, även mina vänner som mist någon detta år ska jag tänka extra på.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar