fredag 9 oktober 2009

Grrrrr

Varför ger jag med mig?? Daniel var "tvungen" att ta den bärbara datorn med sig på match.. Han var tvungen att koppla av och se på en film. Dom har tv på bussen men där satt "alla" så han såg inget. Han är ju bland dom största i laget, det är väl bara lyfta bort dom små gallerungarna och dom som är mindre? Kan ju inte vara så svårt.? Nu får jag sitta på övervåningen som en mupp, muta ungarna med godis för att kunna smyga upp och kika på datorn. Måste jag? Jag måste ha koll på vissa sidor som kanske försvinner över natten=) Förhoppningsvis behöver jag bara sitta här till klockan 18 för då ska jag svira om till något annat än mjukisbyxor, kanske piffa till det med lite smink och sen ska vi dra till flurran=) Jihoo ett litet problem bara. Fabian har spytt som en gris hela dagen, så vet inte helt om barnvakten vill passa den lilla?? Men jag ber till gudarna att hon vill så jag kan komma ut och se lite vanliga folk än mina fyra väggar. Ja vi får se, men en sak har jag lärt mig, det blir inte alltid som man tänkt sig=(
'KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar