lördag 19 september 2009

Det är tur vi tar vara på tiden...

Idag skulle vi ha familjedag. Det blev Pizza, blomköp och sen avslutade vi dagen med att sova. När Fabian skulle sova så sov vi andra tre oxå el alla sover fortfarande men jag var tvungen att vakna , ska ju åka och jobba. Vi är hopplösa, när vi verkligen har chansen att gör något mysigt så sover vi?? Ja det var väl det vi behövde.
Ok jag ska ALDRIG ha så här kort igen, platta platta och åter platta detta krulliga hår, tänk så lätt det är att ta fram snodden och vira i. Jag är absolut inte den som pillar och fixar, dra helst en mössa över huvudet och går. Äh man får kämpa på så kanske man vänjer sig.
Ha en bra lördagskväll och drick några glas rött för mig, min vintarm har skrikit i tre veckor efter ett glas=) men icke sa nicke får man till det.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar