fredag 11 september 2009

Inte längre nykär el är det åldern??

Vet inte vad det beror på men när jag nyss duscha var jag tvungen att låna Daniels trimmer till HELA kroppen, förstår ni hur hemsk sambo jag är? Mer päls än båda katterna.. Jaja vet inte om det är åldern el om jag helt enkelt inte är nykär längre=) Men nu är man med på marknaden igen=) Hmm förresten kanske därför man svettats så mycket sista tiden=) Varmt ute, och jag full med vinterpäls??
Ikväll smäller det, Tända ljus, maten i ugnen, barnen snart i säng. Jag utan BH, tight klänning (Eftersom jag har SÅ fasta bröst och tränad kropp) sotad runt ögonen så jädrans porrig!! El hur är det egentligen?? VÄRSTA pushen, stort lakan som verkligen inte sitter tight osminkad så Daniel känner si hemma.. Ja mer troligt! Men skiter i allt just nu för om ca 25 min ska bara jag och min älskade sambo mysa hela kvällen, snacka skit, leka katt och råtta och bara vara!! Helt underbart ska det bli!!
OBS!! Vi har INTE köpt något ägglossningtest, vi ska INTE ha några mer barn just nu, nej vi ska göra det här för att vi inte träffats på hela veckan!!
KRAM!!!

1 kommentar:

  1. Ha, ha, ha, gud va roligt att läsa din blogg! Dig lägger jag i favoriter! Susanne

    SvaraRadera