tisdag 22 september 2009

Förvirrad!!

Daniel blir galen på mig flera gånger/dag. Jag är så förvirrad och lägger bort saker hela tiden, el saker det är egentligen bara min mobil och nycklarna. Mobilen är värst, igår skulle jag handla så jag gick in och handla, betalade och gick hade väl gått ca 10 min när jag skulle titta vad klockan var, mobilen borta. jag leta och leta fick vända och gå tillbaka till affären och där på en hylla låg den så fint. Blir så trött men ändå lite glad för det är motionen min kropp får. Behöver inte bestämma att jag ska träna utan gör det automatiskt när man får springa och leta saker. Nu ska det införskaffas ett snyggt snöre så jag kan hänga mobilen runt halsen.

1 kommentar:

  1. Det e så kul att läsa hos dig, känner igen mig i så mycke :-) Fråga Mats om jag e förvirrad, det senaste va att jag la plånboken på biltaket o den har fortfarande inte dykt upp o i samma veva så glömde jag mob i kassan på coop :-) Så fort jag blir lite stressad så brister det o jag blir senil :-) / Malin

    SvaraRadera