måndag 7 september 2009

Måndag!

Måndag idag, jag och Fabbe har varit och fixat lite på bowlinghallen=) Fille har varit i skolan efter en HEMSK morgon! Så idag får inte Philip åka friåkning och missar även sin fotbollsträning pga sitt sätt i morse! Han har även utegångsförbud idag. Jag kommer få en jobbig eftermiddag men i längden tror jag att jag kommer få ett snällt barn. Men ni förstår att i våran familj är det jag mot resten när det gäller uppfostran. Daniel var oxå hemma i morse och såg Filles beteende, men så ringer han mig en timma senare och frågar om Philip inte kunde träna fotboll ändå, om han skötte sig på eftermiddagen, Nej sa dumma mamma, eftersom jag hade sagt till Philip i morse att han inte fick träna när han uppför sig som en jag vet inte vad då blir det ingen träning heller. Jag och barnen har en rutin och regler. Daniel som är borta så mycket hänger lixom inte med.. Han ger sig jämt. Klart att Fille frågar han. Vi jobbar inte med varandra utan mot varandra när det gäller barnen, så tråkigt!! Men nu har vi iaf tagit hjälp så jag hoppas det kommer en stor förändring hos Daniel. Nu ska ni slippa höra på mitt gnäll! Återkommer ikväll, kanske med något roligt, kanske något tråkigt!! Vem vet, kika in senare=)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar