torsdag 24 september 2009

God morgon!

Torsdag idag! igår sattes det rekord i antal gäster, superkul. Själv satte jag ett inte lika roligt rekord men mest gröna snorklumpar ur halsen. Jag avskyr gröna snorklumpar, går åt så mycket tandkräm, måste borsta tänderna efter varje klump som kommer upp. Man känner sig så äcklig, men det går väl över. Idag ska barna följa med mig till jobbet måste försöka förbereda så mycket som möjligt tills imorgon. Imorgon då kör jag barna till mina föräldrar HELA helgen, ok jag och Daniel ska jobba hela helgen, men lördag dag då ska vi ligga i sängen hela dagen och bara kolla på film, sova, svulla innan det blir jobb igen. Men om jag känner mig själv rätt så blir jag väl rastlös efter två timmar, men ska försöka.. Nej nu ska vi dra.
Ha en bra Torsdag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar