söndag 13 september 2009

Söndag!!

Kom precis hem från upplands tråkigaste hockeymatch.. Är väldigt arg på mig själv eftersom jag raka bort vinterpälsen, fattade nog inte att det var vinter vi väntade på.. Vad jag fick ut av att se hockey var en korv, påse ostbågar och en cola... Hmmm magen mår bra, även mina lovehands som blev lite större men vad gör väl det?? Spara ut håret på kroppen igen el lägga på fettet, väljer nog det sista, finns inget bättre än att svulla=)
Igår hämta vi mamma & pappa på Arlanda, jag vart 3 flarrer vin, en mascara, ett läppglans rikare. TACK!! Övriga familjen fick ingenting haha nu kom egogirl fram igen men jag är mammas flicka=) Dom får ju så mycket annars, och köpa skit är väl dumt när dom har en vinälskande dotter då är det ju bättre att jag får något jag behöver som tex vin. Sedan kan man undra om mamma gav en hint el om hon bara ville vara snäll som köpte mascara och läppglans?? D är frågan men glad vart jag!! Ni tycker säkert att jag är elak mot ungarna som är så glad att bara jag fick saker, men dom kommer få MASSOR med saker men det fanns inget på Kreta som var något att ha...
Nej nu ska jag släppa loss taxöronen sätta på mig mormorstrosorna och krypa ner i soffan!!
Ha en bra kväll!!
KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar