måndag 28 september 2009

God morgon!
Nu ni! ska intresseklubben få anteckna, jag ser ut som en babian i rumpan efter x antal rundor på toan i natt=( Mår som en gammal unken bäver, vet inte hur jag ska lyckas med denna dag att den ska gå så smärtfritt som möjligt, och jag som sett fram emot att vara sällskapsdam ikväll på jobbet, vill jobba men vetifan inte om jag är välkommen?? Helgen har iaf varit så jädrans skön, bara jag och Daniel, tror det var första gången ingen av oss var bakfulla när vi lämnade bort barnen, vi har ju jobbat men vi hade hela lördagen med varandra innan det vart jobb igen. Inom en snar framtid ska vi lämna bort dom en hel helg till men då ska vi inte jobba utan bara vara med varandra.
Daniel spelade match mot Rimbo igår, torsk med 5-3 jag måste varit väldigt intresserad av matchen, missade alla mål och började redan då må som en unken bäver, men fick iaf god smörgåstårta hos farmor innan matchen. Nej ni nu skriker Philip att det rinner skit på Fabians ben, så han kanske inte heller mår så bra?? Bäst och skynda sig..
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar