fredag 18 september 2009

God morgon Fredag!

Fredag igen då, vi har precis vaknat och ligger i sängen och drar oss. Vaknade i natt av att det lät från nedervåningen, tuff som jag är väckte jag inte Daniel utan det ända vapnet jag hade var min kropp. För vem fan skulle inte bli rädd om man såg en likblek människa med håret rakt upp och pattarna hängandes vid knäna, gick iaf ner och möttes av Bernt, någon hade ine stängt buren ordentligt igår så det är ju klart Bernt tog sig friheten och ha party halva natten. Om jag hittar det minsta spår efter Bernt under dagen, så vet ni vad vi får till middag. Kaninstek alá älgen!!
Fast det var nog ganska skönt att det var kaninen ändå, så man inte möttes av Pavan el någon annan idiot.
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha vad är det för fel att möta Pavan mitt i natten? Du blev skitsnygg i håret, förresten! Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja, inte tror jag nämnda hade blivit skrämd av ditt utseende då, så mycket förstånd har han väl inte.

    Haha... jättekul att läsa din blogg. Jag får tacka Sus för det, hon visade mig vägen hit.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera