måndag 21 september 2009

Måndagsmorgon!

Har egentligen inget att skriva, vi har sovit, ätit, som alla andra dagar. Igår var vi iaf på hockey, efter dom första bytena så såg jag stortorsk på tavlan, efter 41sek kom första gimo utv, men dom vann, trodde jag aldrig dom skulle göra, tur att man kan ha fel ibland. Idag är det grått och trist, Daniel jobbar FM och jag kväll. Allt känns så inrutat just nu samma samma sak, jag vill att det ska hända saker men icke sa nicke. Roliga saker! Jag vill ha tjejfest, sjunga singstar, dricka vin, svulla, prata killar, jämföra snoppar, prata sex ja ni vet hur det brukar gå till.. Det är det jag vill, nej måste nog styra upp något.
KRAM!!
Ps det är ett fåtal platser kvar tills på Fredag! Kom ihåg att boka bord 0173-12010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar