måndag 14 september 2009

God morgon Måndag!!

Här har natten varit lugn som alla andra nätter.. Vi sover som en prinsessa och tre prinsar i varsina sängar=) el prinsessan och storprinsen delar väl samma säng men skavfötter sover vi iaf.. Är vi kloka? Skavfötter?? Men på kvällen när vi ska sova så kliar vi varandra på benen så då passar det bättre med skavfötters=) Måndagen kommer se ut följande. Jag ska lägga på min bästa charm och ringa min chef för att fråga om jag kan jobba dubbelt imorgon ist för att åka några timmar idag och några timmar imorgon!! Det är först nästa vecka som allt drar igång på riktigt, någon hallserie börjar och jag ska vara sällskapsdam, ta emot någon betalning och servera lite kaffe till gubbarna.. Det kanske är några damer oxå men när man är sällskapsdam så känns det bättre att bara säga gubbarna, även om det inte är som ni tror utan ja jag vet inte helt vad jag ska göra faktiskt till 100% Tim kanske har lurat mig, men då blir nog gubbarna besvikna HAHA
Om jag får vara hemma idag ska vi åka och leka lite med andra barn på ÖF fast vi blir väl utslängda när terroristen kommer. Har man en storebror som lär en massa dumheter då är det inte lätt!! Vi får se vad det blir!! Ha en supermåndag så hörs vi under dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar