måndag 21 september 2009

GRATTIS Världens bästa mamma!!
Idag är det mammas dag, men varför kan aldrig mammor önska sig något?
När vi frågar mamma vad hon önskar sig så säger hon alltid, spar pengarna, ni behöver dom bättre. Man vill ju ge sin mamma något iaf, men hon tycker det är så onödigt, jag vet att hon kan köpa det hon vill ha, men kan inte tantalona önska sig något iaf? Nu har vi iaf kommit på värsta presenten, jag vet att hon kommer bli arg när hom öppnar den, men hon kommer bli glad efter ilskan lagt sig=) för hon vill och behöver denna sak. Och min mamma är värd presenten 1ooo gånger om, för utan min mamma hade inte jag el mina barn funnits och vi hade inte fått sett vad ett liv kan handla om. Jag är så tacksam att just hon är min.
Vi får så mycket saker av mamma, stackars Daniel skäms han är inte van att få så mycket som vi är. Bortskämda snorungar är vad jag och min bror är, men som mina föräldrar säger, vi vill se er glada när vi är i livet och det är så sant så sant. Men det är ju inte så att vi kan ringa och säga att nu vill jag ha en jacka, soffa skor mm mm så får vi det utan det är när dom själva vill och tycker vi är värda något.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar