onsdag 16 september 2009

Mitt i veckan!

Igår när vi skulle till skolan klädde vi på oss som vanligt, gick iväg och hade kommit en bit. Då säger Philip 7år OBS 7 år

-Mamma ska du se ut sådär?

- Ja vadårå?

-Du följer inte med mig till skolan iaf.

-Varför inte?

-Då skäms jag ihjäl

Ni undrar säkert vad jag hade på mig som han vägrade ha med mig till skolan.

Jo eftersom det blev så mycket hår över i Fredags gjorde jag mig en väst. El jag hade köpt mig en pälsväst förra hösten , Trodde philip skulle bli glad när han hade en liten hipp mamma, men nejdå då skäms han, trots han bara är sju år och inte ska FATTA något om kläder. Jag försökte förklara att det var inne med västar och han hade en innemorsa.
Då kom svaret.

-Ha på den då men jag går själv till skolan, Stackars Fabian som ska gå med dig.

Så nu har jag hängt tillbaka den i garderoben, och hör redan hur den gråter.. Men jag är inte den som är den. ska sätta på mig den när Fille har hockeymatch och jag kommer senare!! haha inga dyra plagg ska damma igen i min garderob..


Onsdag!
Som vanligt är det buffé på bowlinghallen, är förberedd till tusen, satt på mig svettband, hot pants och en minimal top så jag inte svettas allt för mycket under lunchen. Förstår ni vilken succe det blivit när JAG får pendla mellan maraton och 100m jag springer hela tiden men under vissa stunder är det verkligen BOLT jag förvandlar mig till. Men kul är det. Hoppas vi ses på lunchen 75kr och du får äta så mycket du vill. Det gillar vi!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar