torsdag 17 september 2009

Lilla Rimbo...

Fattar ni att lilla rimpan där jag kommer ifrån spelar sin första elitseriematch i handboll ikväll. Hur coolt är inte det? Det hade ju varit ännu coolare om jag sprungit in på plan med något häftigt pannband.. Men jag fick avsluta min hanbollskarriär efter tre träningar. Jag hade lite svårt med att man bara fick ta tre steg plus att man skulle skjuta bollen i luften på tredje steget, hallå jag är ju så förrvirrad att jag är glad om jag hittar till vretaskolan varje dag, hur ska jag då kunna hålla reda på tre saker samtidigt? Det var nog ett väldigt bra beslut av mina föräldrar och ta mig därifrån.. Jag satsade på fotboll ist, kallades älgen och sprang som en älg oxå, folk säger att Bolt tar långa kliv, då har ni inte sett mig, fybövelen vad roligt alla måste haft åt mig, mina ben är smalare än en struts och springer som en älg. Ni kan ju tänka er.. Men en sak ska ni ha klart för er, jag spelade div 1 så mina ben hade nog en funktion ändå..
Jag vill avsluta med att Tacka Malin, skitkul att du läser min blogg=) nu står ett glas på diskbänken så hoppas vi det funkar. Hoppas det går bra med studierna?
KRAM ALLA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar