tisdag 15 september 2009

Morgonstund!

Ingen av oss är speciellt snabba på morgonen. Ungarna vill sova sova och kanske sova lite till. Men som alla andra är det bara att stiga upp och försöka se lite glad ut! Fabbe gick knappt att väcka i morse, han har sovit som värsta prinsen i sin nya säng! Nu ska vi snart till skola och jobb. Kul kul!
Drog på mig en gammal klänning idag som jag hade glömt bort. Älskar detta mode när det ska vara stort stort det betyder mer svulla för MMAAMMMAA!! Daniel blir galen på allt svullande från min sida, men en sak ska ni veta jag ska då inte ligga på dödsbädden och tänka gud vad bra,, jag har käkat kaninmat hela livet, men snygg kropp har jag haft iaf. Nejdu det är som pappa säger ät vad du vill men rör på dig mer än du äter, då spelar det ingen roll om du äter 7 chipspåsar/dag..
Nej kanske lite påklädning för barnen och börja ladda för lite bestickrullning!
KRAM!!

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa din blogg, Camilla! Du sätter ofta ett leende på mina läppar och sitter ofta och nickar för att jag håller med om det du skriver... =) Jag lever som du! :-P

    Skönt att det finns fler som inte lever som man lär... ha ha..

    Ha det så bra så ses vi väl något framöver! Kram

    SvaraRadera