onsdag 23 september 2009

God morgon!

Här vaknade man upp och mår som gammal rutten fisk om dom kan må dåligt? men det måste dom ju som dom är ruttna. Det är bara att ta till ipren så får man var redo för en arbetsdag igen. Idag är det lunch igen hoppas det kommer lika mycket folk som dom andra gångerna.=) Jag ska äta rotmos så det sprutar ur alla hål, sen ska jag hem och fisa ut dom andra i huset så jag får vara ensam och kurera mig.! Ps håret klarade jag att göra fint 3 dagar sen gled skalman in i mitt liv igen med sin sovklocka så nu sover man längre. Nej nu måste jag kila... Hoppas vi ses på bowlan 10.30-1400
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag provade aldrig rotmoset men lasagnen och den var super. Och mycket folk var det idag också. Jättekul!

    Lycka till ikväll med att kurera dig!

    SvaraRadera