tisdag 29 september 2009

Liten!

Fy bövelen vad jag känner mig liten, ska ALDRIG klaga på Daniel när han klagar över någon sjukdom ska hjälpa han till 100%... Jag blir så jädrans grinig när jag mår dåligt mot alla i min omgivning. Har ingen ork och får dåligt samvete när jag inte orkar, som idag Fabians lunch bestod av en risi frutti och en flaska välling, ja han har ju inte tagit skada än iaf. Middagen hjälptes vi iaf åt med, Daniel gjorde potatis och jag stekte kött.. Sedan hade hockeyn föräldrarmöte som jag var tvungen att gå på, när jag väl kom till ishallen så flåsade jag som en brunstig ko el nåt Helt slut! Trodde ett tag att jag skulle gå till jobbet imorgon för jag vill dit, har legat och försökt inbilla mig att jag mår bra men när man flåsar som en brunstig ko efter 20 meter så är det nog ganska bra att stanna hemma=) Men i helgen ska jag iaf jobba=)
Vi fick ett sådan tråkigt besked på hockeyn idag att jag är rädd att min son inte kommer fortsätta med hockeyn=( Han och en kompis har följt varandra hela tiden, från skridskoskolan tills nu, dom har spelat med 99-00 och det har fungerat bra, om vi tänker skridskomässigt så är dom två precis lika bra bland dom bästa i hela laget, inte konstigt efter så mycket friåkning. Men nu ska dom sära på dom två. Ont i hela hjärtat att se sitt barn vara så ledsen=( Jaja vi får försöka peppa han till 100 % och hoppas han fortsätter..
Nu ska jag ta en IPREN och hitta sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar