torsdag 17 september 2009

Sporten 22.00

-Ja ni ser rätt, 18-54 till skuru. Jävla reporter och vara glad!!

Jag är ändå stolt över Rimbo, det är inte så stor ort och spela i högsta serien måste ändå kännas coolt. Pratade med min bror en snabbis efter matchen, han hade tittat. Han berättade att Rimbo var både kortare och smalare men dom hade verkligen inte en chans, äh det kan ju bara bli bättre.
Tänk positivt!

Förresten jag fick en till kommentar ikväll, och det känns så skönt att läsa att andra har det precis lika som oss, helt allvarligt så har jag många gånger undrat om Fabian har hela alfabetet. Förstår fortfarande inte hur ett så litet barn kan hitta på så mycket hyss. Det är precis som Malin säger man skäller och skäller och känner sig som världens sämsta mamma. Men jag kommer ge igen. När ungarna fyllt 18 och får gå på krogen, drar man fram någon gammal leopardklänning och hoppas fortfarande Gugge spelar och hummel är öppet, så ska jag dansa i neon och säga till mina barn att jag skämdes, drog mig i håret, och undrade vad jag gjorde för fel när dom var små, så nu får dom igen hahaha
God natt God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar