måndag 28 september 2009

Mormor & morfar måste tagit alla krafter ur Fabian, han sover och sover och sover. När ska han vakna.? Man är aldrig nöjd!
Sitter och tänker på i lördags är så glad att jag har två killar och inte två tjejer. Allt började förra helgen, jag hittade en tjej på toan som var full som en pelikan och låg med brallorna nere, jag fick inget liv i henne men efter en stund fick vi ut henne i friska luften, hon var arg, jag var arg, försökte ringa hennes föräldrar men inget svar, hennes kompis ringde där fick jag svaret. Jaha men hon får alltid åka ambulans på helgerna för hon är så full sen KLICK. Efter ett tag kom hon sig iaf iväg från bowlinghallen, i lördags kom hon igen men nu var det ju vakter i dörren som såg att hon knappt kunde gå och hann stoppa henne, hon åkte rakt ner i backen med ansiktet först så för hennes del fick hon åka till sjukhuset. Men allvarligt fattar hon inget? Hur lätt hade inte det varit och våldtagit henne? Svenka samhället är ändå så att oftas ger man sig på tjejer och inte killar, därför är jag glad att jag har killar.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar