fredag 11 september 2009

Lycka!!

Finns det något bättre än ett telefonsamtal som lyder:

Hjärtat slog

Den sa tjena och vinka

Allt såg bra ut!

Jag ryser i hela kroppen av glädje. Att två underbara människor ska få ett efterlängtat barn och deras resa har precis börjat... ÅÅÅ vad jag längtar till April!!

Nu börjar tårarna rinna oxå, tänker på mina barn. Hur jobbiga dom kan vara, hur mycket bråk vi kan ha (Fille) Hur många miljoner gånger man sagt AJAJ Nej !! mm till Fabbe. Men tänk vilken glädje man får tillbaka. Man kan inte bli mer el älskad el älska någon så mycket som sina barn!!

Jag vet hur bra föräldrar dom kommer bli, jag vet hur älskad deras barn kommer känna sig! Jag vet att den kommer få sådan trygghet, kärlek i ett helt underbart vackert hus i en lugn miljö!
Jag kan skriva hur mycket som helst men det skiter jag i, för nu har deras resa börja och dom ska inte behöva lyssna på en gammal 30taggare som mig, dom ska få njuta och känna efter själva=)
Men vi vill önska er all lycka C & CF ( ni förstår vad jag menar med bokstäverna=))
KRAM Från Daniel Camilla Fille & Fabbe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar