fredag 18 september 2009

Fyra barn i familjen???

Jag och Fabian har precis varit ute på en morgon promenad, när man har en son som kan säga två ord Oj och titta så har vi inte allt för mycket att prata om man blir ganska less på just dom två orden så man kopplar bort och går in i tankarnas värld. Idag tänkte jag på mig och Daniel hur vi är mot varandra och vad vi gör när vi ses. Jag börjar faktiskt bli fundersam om vi oxå är som två barn? Vi har fått dille på något spel på FB spelar varannan gång på kvällarna om det blir så att man spelar två gånger blir det sura miner från den andra. Igår när jag spelade så sitter daniel med ett långt skohorn och drar den på skärmen så att jag inte ska se bollarna, sen när det var hans tur så var ju jag tvungen att göra lika.. Även luften är fri "leken" gör vi väldigt ofta. Så jädrans töntiga men skrattar massor gör vi.

Sedan vill jag tacka för alla kommentaren jag får. Så kul att läsa, och så roligt att folk har hittat min blogg.
KRAM

1 kommentar:

  1. Den 25:e hade jag redan en bowlingkväll i Uppsala inbokad, tyvärr. Men däremot ska vi dit den 24:e oktober, då har jag bokat alla banor och vi kommer nog ett litet gäng. Ska äta också tänkte vi. Du kan få be Thomas K att ringa eller maila mig... Bad Tim men Thomas har inte hört av sig...

    Ha de gott och vi ses ju nästa onsdag om inte annat.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera