torsdag 3 september 2009

Lyckad premiär!



Det vart verkligen lyckat igår=) Kom ca 70 gäster, ingen var missnöjd. Alla berömda maten och personalen till 100 % Och jag är ego så jag tar åt mig till 150%. Mellis jobbade med mig, så fruktansvärt skönt att jobba med en människa när allt bara flyter på. Vi behöver inte säga något till varandra allt funkar så bra!

Idag gick vi ner till öppna förskolan men tantalonan var fortfarande sjukskriven så inge lek vart det. Men på måndag skulle det vara iaf. Allt känns så bra nu när man har börjat jobba men ändå får vara hemma med barnen så mycket=) Älskar livet just nu. Jag och Daniel har det strålande tillsammans, Han har som sagt blivit en helt annan människa sedan April. Känner mig så fruktansvärt älskad när han väljer att göra det här för mig och barnen. Det är oss han älskar och vill ha kvar.
Just nu sover Fabbebus så nu ska snabeldraken fram och leksaker rensas. Kl 14 ska vi hämta Filles kompis sen ishallen för lite griller.
Kom ihåg att det är första träningsmatchen på Sön kl 17 så kom till gimo och titta vettja=) (Daniel alltså)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar