tisdag 22 september 2009

Tisdag!

Det var som vanligt igår när vi skulle se på film, jag somnade väl efter 10 min, men vad skönt det är att få somna på någons bröst. Men vaknade kl 2 och kunde inte somna om, börjar bli nervös till fredagen, vill att allt ska bli perfekt, vill att gästerna ska få se den "nya bowlinghallen" att man kan komma och få hjälp av en kunnig personal, inte få svaret: jag vet inte el jag kan inte dom orden finns inte för mig i något serviceyrke. Men det kommer bli så jävla bra och jag är så glad att Melli kommer och jobbar, jag vet hur bra hon och jag funkar med varandra behöver inte prata om allt utan det bara flyter på. Sedan är Sara där och det tackar vi för.=) Eftersom inte jag kommer härifrån så ser inte jag samma stämpel på bowlinghallen som många andra, jag vill komma dit att folk ska vilja komma och äta för att det är bra mat och bra service, kunna gå ner en fredagseftermiddag och ta en after work. Inte tänka att Nej fyfan där är det så dålig mat och personalen kan ingenting. Min kompis säger att det inte kommer lyckas, dom har provat och provat men jag tror bara att om alla vågar ge och ta så kommer det att lyckas så att ALLA åldrar kan ha roligt på samma ställe fast kanske olika dagar! Vi har mycket att bevisa men jag litar på mig själv till 100% och på Tomas som lagar maten!
Ps det måste ju iaf vara lite poppis=) tror det var tre bord lediga, så skynda er att boka på 0173-12010
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar